Szolgáltatások

Hostess bérlés szolgáltatás rendezvényekre

Hostess rendelés és közvetítés rendezvényekre

Hostess szolgáltatásunk, valamint a hostess rendelés igénybe vehető bármilyen rendezvényre, konferenciára, gálavacsorára, kiállításokra, promóciókra, valamint családi eseményekre. Szolgáltatásunkat saját, válogatott csapatunkkal biztosítjuk a rendezvényekre Budapest és Magyarország teljes területén. Proaktív, csinos hostesseink sok éves gyakorlattal, kiváló kommunikációs képességekkel és szakmai felkészültséggel rendelkeznek. A hostessek standard formaruhában, illetve egyedi ruházatban is rendelhetők bármilyen rendezvényre, konferenciára és promócióra. Az igényelt formaruha, valamint egyedi ruházat biztosítása, illetve kölcsönzése előzetes egyeztetés alapján történik.

Professzionális hostess szolgáltatások

Rendezvény hostessek

  • céges rendezvények
  • megnyitó ünnepség
  • díjátadó ünnepség
  • fogadások, gála estek
  • csapatépítő rendezvény

Hostess szolgáltatásunk széles feladatkörök betöltésére alkalmas, továbbá a hostess rendelés bármilyen típusú rendezvényre igénybe vehető. Hostesseink többek között fogadják és regisztrálják a résztvevőket, eligazítják a vendégeket, valamint igény esetén a ruhatárban is tevékenykednek. A rendezvény végén az ajándékok kiosztásában is részt vesznek. A hostessek részére a standard üzleti formaruhákat ügynökségünk külön díj nélkül biztosítja.

Konferencia hostessek

  • üzleti rendezvények
  • konferenciák
  • sajtótájékoztatók
  • szakmai rendezvények
  • protokoll rendezvények

Hostesseink segítséget nyújtanak a konferencia megkezdése előtt a bag-ek összeállításában a résztvevők számára, továbbá fogadják, regisztrálják és elirányítják az érkezőket, illetve igény esetén kiosztják a tolmács vevőkészülékeket. A konferencia vagy sajtótájékoztató időtartama alatt segédkeznek a mikrofonok használatában, valamint hasznos információkkal látják el a vendégeket.

Kiállítások, promóciók

  • kiállítások, expók
  • szakmai napok
  • termékbemutatók
  • workshop-ok
  • promóciók

A hostess rendelés igény esetén kifejezetten dekoratív modell-hostessek részvételével is lehetséges, akik nem csupán kivételes megjelenésükkel, hanem több éves gyakorlatukkal és kiváló kommunikációs képességükkel is hozzájárulnak az esemény sikeréhez. A hostessek részére a standard formaruhákat ügynökségünk külön díj nélkül biztosítja, illetve egyedi formaruhák készítésére is lehetőség van.

Egyedi megjelenés

  • vendégfogadás
  • tematikus rendezvények
  • tematikus partik
  • kiemelt események
  • promóciók, kiállítások

Hostess szolgáltatásunk igény esetén egyedi megjelenéssel és jelmezes hostessekkel is rendelhető bármilyen rendezvényre, kiállításra és tematikus partira, továbbá vendég fogadáshoz egyaránt. A hostessek részére az egyedi formaruhákat, kosztümöket és speciális jelmezeket ügynökségünk biztosítja külön kölcsönzési díj ellenében, illetve egyedi formaruhák készítésére is lehetőség van.

Glamour hostessek

  • kiemelt rendezvények
  • termék reklámozás
  • fotózások, forgatások
  • promóciók, kiállítások
  • VIP rendezvények

Hostess ügynökség adatbázisunkban modell lányok és modell fiúk is szerepelnek, akik szintén megrendelhetők különböző rendezvényekre, kiállításokra, VIP eseményekre, továbbá divatbemutatókra, fotózásokra és forgatásokra. Ügynökségünk glamour hostess és fotó modell közvetítés szolgáltatása megrendelhető Budapesten és Budapesten kívüli helyszínekre Magyarország egész területén, valamint a környező országokba is.

Hostess megrendelés információk

Amennyiben hostess bérlés, illetve modell közvetítés szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését, a Kapcsolat menüben található elérhetőségeinken várjuk ajánlatkérését, amely tartalmazza az igényelt szolgáltatásra vonatkozó részleteket, valamint a rendezvény főbb paramétereit. Ügynökségünk a beérkezett ajánlatkérést 48 órán belül feldolgozza és a megadott email címre elküldjük árajánlatunkat.

Szolgáltatásainkat elektronikus úton vagy személyesen budapesti irodánkban lehet megrendelni előzetes időpont egyeztetés alapján. A megrendelés rögzítéséhez a kiválasztott szolgáltatáshoz tartozó részletek véglegesítése, szerződéskötés és előlegfizetés szükséges.

Szolgáltatásaink megrendeléséhez szükséges előleg megfizetésére, valamint a fennmaradó összeg kiegyenlítésére lehetőség van banki átutalással, készpénzes fizetéssel, továbbá bankkártyával történő fizetéssel online fizetési felületen keresztül. A fizetési lehetőségekről bővebb információ a Fizetési lehetőségek menüpontban található.

Figyelmükbe ajánljuk Rendezvényszervező Irodánk weboldalát, ahol további információk találhatóak az alábbi szolgáltatásainkkal kapcsolatban: